Tuesday, October 18, 2011

Jag tycker det är så himla mysigt när det är mörkt på morgonen så att jag kan ha gardinerna fråndragna hela natten utan att isaac vaknar kl 5. Jag gillar att kunna studera natten innan jag somnar. Typ i två minuter alltså.

Jag har jobbat jättemycket på sistone och i lördags var jag i Dublin och träffade en svensk kund. Jag åkte med dem på en dagstur i wicklow, superskoj att få se hur det går till på riktigt. Igår jobbade jag hela dagen ända till 6 och idag har jag också jobbat länge. Imorgon tänkte jag därför vara ledig på morgonen, har vi besök från ett av hotellen kl 2.

Idag har vi gjort trolldeg och en massa fina figurer. De ska målas någon gång ganska snart.

1 comment:

Emily said...

Vad fina dem blev! Skoj att barnen tycker att det är roligt att pyssla, det hoppas jag Wilmer också kommer att gilla, jag själv älskar ju det!!