Tuesday, September 27, 2011

Idag känns det lite som dan före dopparedan. Jag vet inte riktigt om det är för att de har lovat sol och värme eller om det är för att pappa kommer och hälsar på. Båda händer lika ofta :)

Äh jag bara skoja, klart det är mysigast att pappa kommer! Jag har till och med snickrat en säng så att en av dem (mats är också med) ska slippa sova på golvet. Och så var det ju lite kul förstås! Tänk om man kunde bli snickare!

Isaac är så söt, han pratar så in i bomben. Igår så han "look daddy, an airplane". Look there, another one!" Han har kommit in i nån utvecklingsperiod och blir siktarg om han inte får som han vill. Dessutom har han blivit superpappig och kan vakna mitt i natten och säga "sova paaaaaappa" och när jag berättar att pappa jobbar så blir han jätteledsen. Kul för paddy att Isaac tyr sej till honom, det är ju dömysigt!

Nä lite sömn på det, och jobb imorrn innan teebee och mats anländer!

2 comments:

Emily said...

hahaha så söt Sam är...grillar han i mackgrillen? Sängen är jätte fin som jag skrivit tidigare du är grymt duktig!! Häftigt att du tar dig tid och faktiskt lever ut dina drömmar och dina infall. :)
kramkram

Anonymous said...

Har du kollat hur man "blir" snickare? Jag tror att man börjar med att skaffa en verkstad...:D
Du är jätteduktig! Låter mysigt att vakna med en tå i näsan! I alla fall om den sitter på en liten sötnos. Ja, inte på nosen alltså! puss mamma