Saturday, September 24, 2011

När man vaknar på morgonen kan det mycket väl hända att det första man hör är: -lukta min tå, mamma. Från en gosig liten ettochetthalvtåring som ofta är klarvaken i gryningen, runt 6.

Idag har jag sprungit 7 km i bergen med Irene, tyvärr kände jag av min bäckenfog igen, men så länge vi tog det lugnt gick det ok. Det stör mej som fan att ha ont, jag som verkligen gillar att springa.

Ikväll har jag byggt en sänggavel som jag inte alls är nöjd med så jag funderar på att göra om den. Det vore inget jätteprojekt fast å andra sidan kommer det inte bli så stor skillnad.får se imorrn...

2 comments:

Tobbe said...

Springet har du nog från din Morfar??
Bättre göra om än att gå och reta sig i all framtid!!
Kommer snart o kollar dig!!
kram från Moffpappa

Anonymous said...

Du kanske ska jobba som möbelsnickare istället? Superduktig:-)
Vilken fin ansiktsmålning på Sam, var det hans teckningar oxå?
Jag är oxå igång och springer, har sprungit två gånger i veckan sen slutet av juli, tror jag börjar bli hooked. Hoppas du blir av med smärtan i bäckenet....
kram kram
beckie