Thursday, February 16, 2012

Nu är vi på väg hem från oslo. Allting har gått kanonbra och det har faktiskt varit jätteskönt att vara utan barn ett par dagar. Vi har vandrat runt oslo hela dagarna och ätit gott och druckit gott. Idag hade vi inga kunder så vi har sighseeat lite. Vi var och såg vigelandsparken som jag faktiskt var i för 20 år sen. Skum känsla. Vi tog massor av fina kort och sen promenerade vi tillbaka till city och shoppade tills vi var helt slut i skallen. Jag fick en ny tröja och så köpte jag lite kläder till barnen.

Vid två var vi tillbaka på hotellet och sen drog vi till flygplatsen. Vi var där vid fyra och flyget gick kvart i sex, så det blev en lugn och stresslös dag. Nu längtar jag hem till mina små gryn och  min stora karl också. Det ska bli gott att sova i min egen säng med en gosig unge eller två bredvid mej.

2 comments:

Tobbe said...

Va roligt att du återvänder till parken. Kommer du ihåg att det fanns ett utomhusbad i parken där ni badade hela eftermiddagen och att vi sedan åt en jättelik familjepizza innan vi fortsatte upp i fjällvärlden??

Anonymous said...

Kommer ni ihåg att vi höll på att svimma allihopa när vi såg vad en pizza kostade? Det visade sig sen vara en familjepizza... Parken är helt underbar. Dessa mjuka människokroppar som är stenhårda! En sorts omöjlig kärlek.