Tuesday, June 7, 2011

Jag behöver knappast bekräfta att jag har haft en toppenmysig helg med emily och beckie va? I torsdags körde jag och isaac till Dublin i stekhet värme för att först träffa Annie ett par timmar. Vi myste en stund i Phoenix park innan vi drog till ikea... sen sa vi hej då för den har gången och jag drog till flygplatsen för att hämta tjejerna. Timingen var perfekt, precis när emily ringde och sa att de fått väskorna gick jag och isaac genom dörrarna till ankomsthallen.

Vi körde direkt ner till Hanna där isaac somnade lätt som en plätt och vi satt och pratade till midnatt. Dagen efter åkte jag hem för vi hade ingen som kunde passa Sam, och tjejerna stannade kvar hos Hanna och kom ner dagen efter. Så i lördags hade vi en chilldag då vi satt i mitt vardagsrum hela eftermiddagen. Lille Ted åt och bajsade och sov, precis som en liten bebis gör! Vi hann gå igenom alla mina kvarvarande bebiskläder och emily fick välja det hon ville ha. En massa fint blev det, och ännu mer på penneys!

I söndags blev det först en liten tur med min bil som pajade och sen en tur till till Tesco... sen gjorde vi inte så mycket mer den dagen, skönt att bara ta det lugnt och prata och mysa. 

Igår däremot drog vi upp till Dublin tidigt som attan och shoppade på penneys tills vi var så trötta att vi nästan kollapsade. Sen blev det lite annat smått och gott innan vi åkte ut till flygplatsen och väntade på flyget. Jag körde hem igen utan hickups..

Nu är jag jättetrõtt.godnatt..

1 comment:

Carro said...

finns det nåt sötare å gossigare än sovandes barn??? ... jo,kanske Dina sovandes barn! ;-) pöss! ses när jag återvänder från bulgarien! ha det jättehärligt i sverigeland tills dess! <3