Monday, February 2, 2009

Semla

Hihi Sam är så söt. Paddy skulle tända brasan idag och bar in en hink torv (den kommer i tackor som går att dela i skivor) och ställde den framför öppna spisen. Då pilar Sam sparrow fram och tar en tacka och försöker lägga in i spisen! Åååååååh så intelligent han är!

Själv har jag bakat en supergod vallmomandelmassasockerkaka och sen när jag ändå gjort mandelmassa slängde jag ihop en vetebullsdeg så jag kunde göra semlor! Det ÄR ju så gott! Nu kom jag på att jag glömt äta middag, tur jag åt tre liter grönsakssoppa innan!

Har jobbat idag, vi skrev ett erbjudande till en kund, med hotellpriser och hela tjofaderittan. Det tog jättelång tid men nu har jag provat det med. Och jag har övermannat min telefonskräck tre gånger. Det gick också bra.

Så alla glada och nöjda! Kram

No comments: