Sunday, August 30, 2009

Sams film

Ja det är väl upp till bevis då?

http://www.youtube.com/watch?v=CoJOD3WHFXA

Han säger morfar ungefär 40 gånger eftersom jag glömde skriva det i förra inlägget! Förlåt morfar Tobbe!

Idag har jag sytt gardiner. Två av sex är färdiga och jag har en gardinstång uppe. Jag visar nog imorrn om det blir klart. Imorrn ska jag förresten till Clonmel sjukhus för ultraljud, första här på Irland! Ska bli skoj, hoppas jag kommer ihåg att ta med mig en bok. Förra gången var det tre timmars väntetid. Irländska kösystem fungerar inte.

För övrigt kan jag berätta att det inte varit en bra Drying Day idag, jag hade tvätt ute i nästan 24 timmar och den var hundra gånger blötare när den kom in. Så ni kan ju gissa vilken väderlek vi haft här idag.... och typ hela veckan.

1 comment:

Mandisen said...

Åh, Kajsa, Kajsa, vad du är duktig och händig! Jag såg filmen på F-book idag som du märkte. Idag har Matt gått tillbaka till jobb och nu skulle det sitta jättefint med ditt och Sams sällskap om dagarna. Fast du hade blivit superuttråkad eftersom det närmsta handarbete och flitighet jag kommer är att fika och planera dagens middag...
Det är nog dags för öppna förskolan nu. Lie för E's skull men mest för min... Visa gardinerna när de är klara! Saknar dig!
Kram