Thursday, December 24, 2009

Här kommer filmen

3 comments:

Anonymous said...

"Hej hej" så duktig du är Sam:-) Väl påpälsad hihi har ni fått snö? Här är all snö borta nu men det ska komma ny på nyårsafton, intressant.
Du, jag åt en extra bit rögad ål för din skull Kajsa på julafton;-) mmmmm smaskigt! asgoda revben var oxå en av favoriterna.
Ja nu kan lillen lika bra vänta några dagar:-) Hörde att Ems ska åka över, va mysigt! jag kommer nog inte ha möjlighet förrän till bröllopet men då ses vi:-D
kramar
beckie

Anonymous said...

Han borjar se riktigt van ut, som en filmstjarna. "Ah, nej! Dessa paparazzis igen! Bast att vinka till publiken."
Vi hade en harlig tid tillsammans, tack bada tre for den! Eller ska jag tacka fyran ocksa for att jag fick ha hans mamma sjalv hela tiden? :)

kajsa said...

Åh Rebs så roligt att läsa en kommentar från dig! Tack för att du åt en rögad ålajävel för mig, jag är såå glad att jag slapp hihi. Vi ses nog innan bröllopet, jag kommer hem i mars ju! Förhoppningsvis med två ungar utanför magen, om denna behagar komma ut nån gång!