Thursday, January 21, 2010

En lille film

Här kommer senaste alstret. Sötast är i slutet.


5 comments:

Mandisen said...
This comment has been removed by the author.
Mandisen said...

Jag skrev först att jag inte kunde se filmen men sen kunde jag det ändå! Åh, vad söt han är lille Isaac. Och vad fina de är ihop! Fantastiskt vad fin Sam är med sin lillebror. Ingen svartsjuka där inte! Det var lite bättre bild än igår ;-). Herregud, tittade på Sams gamla filmer idag, det är ju inte klokt vad tidig han var med allt! När han var lika gammal som Emilia är nu var han ju i full färd med att börja gå. Hon som precis har börjat krypa! Vad kul att du gillade kläderna. Jag hade för mig att jag bara skickat med stl 62 men tydligen inte. Då fanns där kanske inte så mycket du kunde använda. Ja, snart får ni börja skicka på detta hållet igen. Emilia har ju bara 68!

Carro said...

Ååååh jag dör så söta dem är!! ;-D Så glad att din moviemaker funkar igen för jag njuter verkligen av att se dina små pojkar! Så underbart! Längtar efter att få träffa er i mars!!

pusspuss

Unknown said...

Det syns verkligen att Sam har blivit storebror! Han ser ju helt "vuxen" ut sen du klippte honom :). Tyvärr kan jag inte se filmen, står att den inte är available...
Trodde bilden på dig var Sam!! Otroligt lika ni är. Men brorsorna är ju väldigt lika varandra också. Jag kan hämta dig på Kastrup om ingen annan kan!
Kram Mosmos

Anonymous said...

Till slut kunde jag se filmen. Först stod det hela tiden att den inte var tillgänglig. Grrr!! Jag är ändå mormor! Men så till slut... åh, där var godingarna och deras söta mamma! Är det konstigt att man längtar efter er?