Sunday, June 20, 2010

Svammel


Öh jag mår helt illa, jag bakade coca cola cupcakes som inte blev särskilt goda och ändå har jag ätit tre. Bläh. Jag har strukit 19 skjortor idag. Jag luktar kräk och inser att jag måste duscha imorrn innan jobb. Tvätten hänger fortfarande ute och borde väl få komma in för natten. Klockan är tio över elva och trots att jag mår illa så är jag hungrig. Nu satte jag två mackor i rosten, de får torka upp allt flott i magsäcken.


Sam ville inte alls sova ikväll trots att ögonlocken hängde ner till knäna. Det blev två flaskor välling och sen lite vatten, och ca en timme av arga rop från rummet innan han däckade. Envisa unge.


Jag har kommit på nästa hinder till hinderbanan! Ska se om jag kan bygga det snart.


Idag har det varit supervarmt och klarblå himmel. Solpanelerna värmde 300 liter vatten till 90 grader idag, innan har vi bara haft upp till 70 grader. Man skulle haft en pool ju!


Nä, skit i tvätten, nu går jag och lägger mig.

1 comment:

Anonymous said...

Först tänkte jag skriva: "Haha! Nu börjar du låta som en riktig tvåbarnsmamma!" men så tänkte jag en gång till och kom på att det faktiskt är mysigt att läsa också när du luktar kräk och har ätit för många bullar... lite vardag är ju inte fel mellan varven.
pusspuss
mamma