Friday, September 24, 2010

Å en film till

Jag kan ju lika gärna dela med mig när jag har filmer :D

Isi sötnos har upptäckt en ny sport. Snart släpper han!



Idag blev det lunchdejt med Hanna och mycket god sallad på Irlands bästa matställe. Jag hade lämnat båda bebisarna hemma så det var ett effektivt möte haha.

Nu e jag jättetrött igen så - god natt! Och tack för alla mysiga kommentarer, jag blir jätteglad varenda gång, oavsett om ni skriver en halv roman eller bara hej svej vilka söta barn du har.

4 comments:

Emily said...

hahahahah Isis kommer ju att gå snart!! Ja han vill nog springa runt o leka med storebror!!
Ha nu en underbar vecka träna inte ihjäl dig med ditt nya pilatesprogram. Så hörs vi när jag kommit hem igen! För om 1,5h drar vi oss lite närmare sturup. Pappa kör oss så får han passa min bil o katterna sen. Siri dumpar vi i v Ingelsta!
ååå vad det ska bli skönt att komma iväg o bara slappa. o sen när jag kommer hem kommer du nästan direkt!!
Stora kramar till er alla!!

Mandisen said...

Tack för de fantastiska filmerna! Jättemysigt! Jag har också skrattat gott åt korvfilmen! Emilia verkligen diggar så det är nog barnvänliga sånger lille musikgeniet komponerar! Jag vet ju vilken skola ha ska gå på ;). Vi har ju balett från 4 års ålder och musicerande från 5 års ålder! Det kommer att passa perfekt!
När ni kommer hit så går och pratar Isi säkert!
Vi ses snart kära du!
Kram!

Anonymous said...

Finaste pojkarna! Isaac släpper nog snart taget och börjar tulta omkring. Jag ser att vi får börja leta upp grindarna här!
Kommenterade jag korvfilmen? Minns inte, men synen av Sams lilla rumpa som vickar i värsta rockstilen sitter som fastetsad. Vilken rytmkänsla! Om han inte blir jockey blir han säkert något inom musiken. Eller varför inte både och? Längtar efter er!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

haha "lilla korv"!!! roligaste och bästa låten nånsin:-) Snart ser det ut som Isaac går, helt otroligt!
Hinner du jobba lite oxå?
Just nu puttrar en gigantisk kastrul med gryta i på min spis, familjen kommer på middag imorgon, då kan man inte snåla;-)
Men lite tjejmiddag kanske hos mig lörd 9 okt?
kram
beckie