Saturday, August 27, 2011

Det verkar som att det är hett för tillfället att göra 100-dagarsförändringar. Man lovar sig själv något som man ska ändra på/hålla i 100 dagar och så kör man stenhårt.

Jag har funderat och funderat och har lovat mej själv att jag ska dra ner drastiskt på sötsakerna. En gång i veckan är det fritt fram, resten av dagarna får jag låta bli. Jag börjar på måndag. Om jag inte håller det så får jag skämmas här, inför er. Om jag lyckas, ska jag köpa en fin löparjacka till mej själv med ipodfack, lagom att springa i till vintern. Någon annan som är på?

Idag har jag och Irene varit i Dublin. Jag har träffat en jättetrevlig man som är intresserad av våra resor. Han har alltså ett reseföretag i Sverige och har gjort vandrings- och cykelresor under många år. Jag ska sätta ihop ett trevligt förslag åt honom nästa vecka. Sen hann vi såklart till Ikea också, alltid lika skoj!

Jag har ställt till med en hemsk oreda på kontoret, dragit ner en massa saker från hyllorna och slänger en massa skit. Ska ner och fortsätta lite på det nu.

No comments: