Saturday, July 16, 2011

Tio vuxenpoäng till mej, jag ligger i sängen och klockan är inte ens elva. Efter att ha snittat 6 timmar per natt en längre tid känner jag mig lite småtrött i kroppen, så efter ett påtryckande sms från Paddy borstade jag tänderna och gick och la mej.

Jag hann ändå med ganska mycket idag, i morse var vi Clonmel och handlade på Tesco (sorry Rebs, hittade inga marinblå shorts...) och sen lämnade vi min klänning på kemtvätt. Jag tänkte ha den på bröllopet nästa helg och så var där en två år gammal bröstmjölksfläck på den. Sådär charmigt...

När Isaac sov middag åkte jag och Sam upp till Hanna och lille Ted (Paddy var såklart hemma med Isaac) och myste med dem ett par timmar. Hanna blev förvånad över hur blyg Sam hade blivit och lugn också. Blygheten har smugit sig på på sistone och det tar längre tid än förr för honom att bli sitt vanliga jag. Men Hanna fick en stor kram i alla fall och Sam var jättelycklig när han fick hålla Ted. Han vill nog ha ett litet syskon till tror jag *vissel vissel*.

Ikväll fick jag fixat skåpet i köket, jag drog in kontakten inuti skåpet så nu kan vi ladda alla telefoner och tända lampan där inne istället, det såg så fult ut på bordet.

Imorgon ska det bli blåsigt och ruggigt så vi håller oss inne. Fast jag är lite sugen på att åka och bada med barnen, och så skulle jag behöva rasta benen i bergen.

God natt.

1 comment:

Emily said...

såååååå glad Sam är, helt underbar bild!! Han som pratat så om att få hålla i våra bebisar!! :)