Sunday, July 31, 2011

Idag blev en produktiv dag, jag hann duscha, baka kakor med Sam, tvätta min äggkoppssamling med Sam, laga en god lunch och en god middag och måla 3/4 av öppna spisen. Jag och barnen tvättade bort allt sot och damm i morse men deras vaxkriteteckning på sidan var otroligt omedgörlig. Dessutom var det ganska mycket smuts som inte gick bort. Så nu är den nästan färdig och jag har hunnit lyssna på Monica Nykvists sommarprat. Hon som förlorade sin man i cancer på deras sjunde bröllopsdag. Väldigt vackert och sorgligt.

Imorgon ska jag cykla till jobb och börja plöja mig igenom allt jag missat under semestern.

Förresten så har min fina kompis Emily och hennes Niklas fått sin son Wilmer idag. Han är rund och go och jag längtar tills jag får klämma lite på honom på riktigt! Sam tittade på kortet och så Naaaw, så söt! I want to hålla honom mamma. Klart du ska sa jag, och längtade lite extra tills nästa Sverigebesök i slutet av oktober. Stort grattis Emily och Niklas och grattis på födelsedagen Wilmer!

1 comment:

Tobbe said...

Tack vännen för alla bloggar o bilder - nu har jag en ny till min skärm!!
Känns skönt att ha bokat resa till Irland så att det inte blir så länge mellan träffarna! Ska bli jätteroligt när ni alla flyttar till Sverige!!!
Gonattkramarfrånmoffpappa