Tuesday, May 3, 2011

Ett mitt i nattenhej från mej och Isaac.

Jag har bokat biljetter till Sweden. Jag kommer med barnen den 22 juni och stannar till den 11 juli. Jättehärligt ska det bli. Planeringen än så längre stannar vid att jag och Manda och barnen är i stugan den första veckan, och där kommer mamma också vara en del. Vi har beställt myggfritt och solsken och 26 grader i vattnet.

Andra veckan kommer Paddy också över och då hänger vi i Malmö. Det betyder typ att jag har barn 24/7 den första veckan och andra veckan kan jag hitta på något utan barn. Hur sent jag kan vara ute beror på tuttnisse här bredvid. Det ska bli så härligt att träffa er allihop, hoppas ni har tid för mej och mina hallonbarn!

5 comments:

Tobbe said...

Så himla roligt att ni kommer och superkul att Paddy kommer över ett tag också. Vi ska se till att vi kan göra lite mysiga grejor den veckan ni är i Malmö...
Vi får ta det som det kommer, vädret kan man ju egentligen inte beställa, även om du har försökt!!
Supervälkomna allihopa!
PappMoffa

Emily said...

Jätte skoj att du kommer!! Ska ni var i stugan även över midsommar? Ev så är jag ledig 2 vecka du är här, vi får se, men om så är det ju perfekt!! :) Ser framemot att träffas. puss o kram

Carro said...

Åh så härligt med hela två veckor i Sverige. Klart ni ska upp å njuta i stugan en vecka av sol å myggfritt! ;-) hihi.
Jag har semester fram tom den 25e, men är antagligen, eller förhoppningsvis bortrest då också... sen börjar jag jobba. men har hyfsat luftigt schema tiden du är i malmö, så jag ska nog hinna träffas! :-) ååh hoppas vi får fint väder så vi bara kan va ute å njuta å kanske grilla å ha det najs! :-D Ska bli så kul att träffa er igen! pussar!

Anonymous said...

Det är så roligt när du skriver o berättar vad barnen säger o gör! Simskolan börjar den 27 juni så det blir perfekt att vara med några dagar där. Längtar efter er jättejättemycket!!! Jag ska försöka vara ledig så mycket som möjligt.
Puss
Mamma

Anonymous said...

fina bilder:-) så fint det blir ute på er veranda! ser härligt ut att kunna sitta ute och äta...

Hihi vi gjorde faktiskt nässelsoppa under påsk i Gyllebo. Precis som du skrev var det absolut rätt tid att plocka när bladen är små. Första gången för mig, tyckte det var jättegott men vi hade inte i så mycket grädde.

Min semester börjar måndag 4 juli, åker nog till Gyllebo onsdag kväll eller torsdag, mamma ska ha fest 9 juli i Gyllebo då hon fyller år, lovat att hjälpa till lite innan. Men måndag-onsdag den veckan?

hörs närmare,
kram
beckie