Sunday, May 15, 2011

Ikväll är jag lite nervös, jag vet inte om jag kommer kunna sova... Hanna är på sjukhuset i portlaoise och mitt uppe i att föda barn. Det är spännande och känns mycket mer när man vet vad någon annan går igenom, speciellt en sån speciell händelse som en förlossning. Jag hoppas att det snart är över och att de kan börja sitt nya liv som en familj med en ny och krävande och alldeles underbar liten varelse. Skithäftigt. Och åh vad gärna jag skulle vilja ha en till någon gång i framtiden.

Sam sover utan blöja inatt på eget initiativ. Han är jätteduktig på dagarna och har råkat sova utan på nätterna två gånger redan. Hoppas det går bra!

Nu ska jag sova lite, imorgon jobb och om jag har tur blir det bebisgos i portlaiose.

1 comment:

Emily said...

Vilka goa bilder! :) Vad skoj att höra att det går så bra med Sams utanblöjaprojekt! Skönt att bara ha ett blöjbarn.
Det är verkligen skönt att lile prinsen kommit, längtar efter att få se honom. kramkram