Monday, May 16, 2011

Välkommen till världen, bebis!

Så kom han till slut, hannas och liams lille grabb. Kl 8 i morse efter en hel natt av smärta. Som ni Ser är han alldeles perfekt. Jag är så glad för deras skull, det är en fantastisk resa att få följa ett barn.

Annars har jag inte gjort mycket idag, jobbat och lagat middag. Vilken välsignelse att ha bänken till pojkarna, de har fullt upp under tiden som jag lagar mat, och jag slipper springa ifrån en gång i minuten för att kolla vad de gör/ rädda ledset barn. Jag har en del andra projekt i hjärnan nu, bl a har jag två spånskivor som kanske ska bli ett hus av något slag, och en bit trä som ska bli hylla. Jag funderar fortfarande på badrumsväggen, men den känns ganska redo så det blir nog den som blir nästa projekt. De andra får växa lite till.

5 comments:

Emily said...

Han är helt underbar!! Så söt! :) Längtar massor efter lite bebisgos! kramkram

Mandisen said...

Åh, vad han är fin! Tur du har en massa projekt att sätta händerna i så att du slipper att känna hur bebissugen du själv är! Yiaks, det är jag med! ;-P

Anonymous said...

Liten, röd och skrynklig. Det är definitivt en liten nyfödd;-)
Så skönt för Hanna att han äntligen är ute i vida världen, ska bli supermys träffa er alla!
kram
beckie

Carro said...

naaaw lilla sötisen kom då äntligen till världen! helt underbart ju!

hälsa massor å pussa å sniffa på lillen från mig!<3

Anonymous said...

Ta med dig ett grattis från oss när du åker till Hanna imorgon! Han är superfin, bebisen! Varje nytt liv är ett mirakel! puss mamma