Thursday, October 22, 2009

Imorrn kommer dom!

Jahopp, då var det finbesök imorrn! Och hela helgen faktiskt! Jag och Paddy har städat hela dagen och till och med Volvon fick sig en omgång. Det behövdes verkligen. Det är nog första gången vi inte hållt på med något panikprojekt dagen innan. Så skönt att kunna ta det lugnt. Imorrn ska jag till Tesco en snabb vända på morgonen, måste fylla på baren lite.






Ni har kanske sett min lilla bebis som snurrar runt här till vänster. Den säger att jag har 53 dagar kvar idag, så himla skönt att det går åt rätt håll :D Så här såg jag ut idag, solig tröja men inget smink, det är därför jag ser ut som jag inte sovit på tre veckor ungefär hihi.

Lille spjuvern ser fram emot att träffa Moffa imorrn, fast egentligen vet han nog inte om det än. Idag har han dragit upp tröjan flera gånger (på sig själv) och sagt "bebis" haha. Här bjuder han på finaste fotominerna.



Jag har nog hormongröt i hjärnan för jag kommer inte på något mer att säga. Får väl gå och lägga mig! Kram på er, vi hörs efter helgen!


2 comments:

Nellyliten - "Den galna bebisen" said...

Jag har sett din lilla bebis som snurrar och räknar dagarna. Jätte fin!! Det är skönt att det går åt rätt håll:)Vad söt den lilla sparven är i finaste fotominerna:)Ha en mysig helg!!

Mandisen said...

Kul med besök. Försök nu att slappna av lite och njuta. Fint med babyticker! Det känns som igår jag tittade längtansfullt på min var och varannan timme ;-). Finfina foton du har lagt upp!
Ser fram emot helgrapporten och fotona på mån eller tis!
Ha det nu bäst och hälsa Toby! Ja, och de andra också såklart!
Puss och kram!