Tuesday, October 27, 2009

Snabbis bara

Moahaha jag måste få vara lite rå :D





Igår skulle Paddy lägga Sam och det slutade naturligtvis med att båda sov som små stockar. När jag kom upp vid elva låg Sam sprittandes naken mitt i sängen, blöjan och pyjamasen avslängda. Paddy låg på min sida med alla kläderna på haha. Så går det när man däckar före Sam :D Naturligtvis förevigade jag händelsen, titta på mina ljuvliga grabbar.




Själv fick jag sova med Paddys duntäcke hela natten, det måste vara någon eskimå som uppfunnit det för jag svettades som en gris. Speciellt sen när Sam kom och skulle gosa också. Nä tacka vet jag min sida av sängen med min goa kudde och mina goa tunna täcken!

Lägger in en liten film här också så ni får lite liveuppdatering av herr Duracell. Nu är det natti natti.


2 comments:

Anonymous said...

Haha! De är ju jättesöta! Akta dig så att de inte stämmer dig... Vilken balans han har där i snåret, herr Duracell!
puss

Mandisen said...

Vad fin han är min lille svärson! Hoppas allt är bra med er och att bebis snart vill vända på sig. Men det kan väl dröja in i det sista med nr 2 eller? Sam vände ju inte heller sig tidigt eller hur. Det löser sig! Jag älskar pyjamaser till E, gumman! Helst ska det vara sparkisar. Det är ju så mysigt. Det får du gärna köpa om du har lust och tid. Jag kan skicka med pengar med nästa besökare. Jag har massor av mer saker till dig/er så det får nog bli så att jag lånar plats i din mammas eller pappas väska nästa gång de åker över. Hade tänkt att skicka men det blir för mycket.
Tittar på din lilla babyticker här intill, 44 dagar! Shit, det är väldigt, väldigt snart! Det måste kännas som att tiden gick mycket fortare denna gången när du har annat för dig än att bara vänta. Det ska bli så spännande att se vad det är för en liten krabat som kommer ut! Åh, vad vi längtar!
Kramar